• acţiune preventivă

    (3.6.4/ISO9000)

    acţiune de eliminare a cauzei unei neconformităţi potenţiale sau a altei posibile situaţii nedorite.

    NOTA 1 - Pot exista mai multe cauze pentru o neconformitate potenţială. NOTA 2 - Acţiunea preventivă este întreprinsă pentru a preveni apariţia, în timp ce acţiunea corectivă este întreprinsă pentru a preveni reapariţia.
     
  • infrastructură

    (3.3.3/ISO9000)

    sistem de facilităţi, echipamente şi servicii necesare pentru funcţionarea unei organizaţii.

     
  • sistem de management

    (3.2.2/ISO9000)

    Sistem prin care se stabilesc politica si obiectivele prin care se realizează aceste obiective.

    NOTĂ - Un sistem de management al unei organizaţii poate include diferite sisteme de management cum ar fi un sistem de management al calităţii, un sistem de management financiar, sau un sistem de management al mediului.
     

Carti de vizita

Carti de vizita

Activitate

Pachet

Standard

Premium

Deluxe

Carti de vizita

realizare macheta cu elementele de branding

si imprimare

1 macheta generala + 3 machete generale personalizate

400 carti de vizita imprimate pe carton

1 macheta generala + 9 machete generale personalizate

1000 carti de vizita pe carton

3 machete generale distincte + 30 machete individuale

5000 carti de vizita imprimate pe carton