• satisfacţia clientului

    (3.1.4/ISO9000)

    percepţie a clientului despre măsura în care cerinţele clientului au fost îndeplinite

    NOTA 1 - Reclamaţiile clientului constituie un indicator obişnuit al satisfacţiei scăzute a clientului, dar absenţa acestora nu implică in mod necesar o satisfacţie înaltă a clientului. NOTA 2 - Chiar dacă cerinţele clientului au fost stabilite cu acesta şi au fost îndeplinite, aceasta nu asigură în mod necesar o satisfacţie înaltă a clientului.
     
  • expert tehnic

    (3.9.11/ISO9000)

    persoană care furnizează expertiză sau cunoştinţe specifice echipei de audit.

    NOTA 1 - Expertiza sau cunoştinţele specifice se referă la organizaţia, la procesul sau la activitatea care se auditează, ori la cultură sau limbă. NOTA 2 - Un expert tehnic nu acţionează ca un auditor în echipa de audit.
     
  • neconformitate

    (3.6.2/ISO9000)

    neîndeplinirea unei cerinţe

     

Branding

Nume, sigla si suport in alegerea si achizitionarea domeniilor

Activitate

Pachet

Standard

Premium

Deluxe

Nume, sigla si suport in achizitionarea domeniilor de la furnizorii nationali si internationali in numele beneficiarului*

domeniu internet national (.ro)

sigla simpla text cu singularizare

domenii internet national (.ro) si international (.eu)

sigla vectorizata text + grafica cu singularizare

deviza/slogan vectorizat

domenii internet national (.ro) si international (.eu, .com, .org +5 tari)

sigla vectorizata text + grafica cu singularizare

deviza/slogan vectorizat