• defect

    (3.6.3/ISO9000)

    neîndeplinirea unei cerinţe referitoare la o utilizare intenţionată sau specificată

    NOTA 1 - Distincţia dintre conceptele de defect şi neconformitate este importantă deoarece aceasta are conotaţii legaie, în special cele asociate problemelor referitoare la răspunderea juridică pentru produs. în consecinţă, termenul defect ar trebui utilizat cu extremă prudenţă. NOTA 2 - Utilizarea intenţionată, asa cum a fost prevăzută de client, poate fi afectată de natura informaţiilor, cum ar fi instrucţiuni de utilizare sau de mentenanţă, furnizate de furnizor
     
  • analiză

    (3.8.7/ISO9000)

    activitate de a determina potrivirea, adecvarea şi eficacitatea subiectului în cauză în ceea ce priveşte îndeplinirea obiectivelor stabilite.

    NOTA - Analiza poate de asemenea include şi determinarea eficienţei. EXEMPLU - Analiza efectuată de management, analiza proiectani şi dezvoltării, analiza cerinţelor clienţilor şt analiza neconformităţii.
     
  • îmbunătăţire continuă

    (3.2.13/ISO9000)

    activitate repetată pentru a creşte abilitatea de a îndeplini cerinţe

    NOTĂ - Procesul de stabilire a obiectivelor şi de determinare a oportunităţilor de îmbunătăţire este un proces continuu care utilizează constatările auditului şi concluziile auditului, analiza datelor, analize  efectuate de management sau alte mijloace şi conduce în general la acţiuni corective sau la acţiuni preventive.
     

Vă rugăm introduceți adresa de email pentru contul dvs. Vi se va trimite un cod de verificare. După ce ați primit codul de verificare, veți putea alege o noua parolă pentru contul dvs.