Contacteaza
IsoInBox
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.web: www.isoinbox.ro
Â
Contactati-ne pentru a obtine o oferta de consultata pentru serviciile de care aveti nevoie.
Â
Â
Â
-
funcţie metrologică
(3.10.6/ISO9000)
funcţie cu responsabilitate administrativă şi tehnică pentru definirea şi implementarea sistemului de management al măsurării
NOTA - Termenul de „definire are înţelesul de „specificare. Acesta nu este utilizat în sensul terminologic de „definire a unui concept (în unele limbi, această distincţie nu este clară numai din context).
-
satisfacţia clientului
(3.1.4/ISO9000)
percepţie a clientului despre măsura în care cerinţele clientului au fost îndeplinite
NOTA 1 - Reclamaţiile clientului constituie un indicator obişnuit al satisfacţiei scăzute a clientului, dar absenţa acestora nu implică in mod necesar o satisfacţie înaltă a clientului. NOTA 2 - Chiar dacă cerinţele clientului au fost stabilite cu acesta şi au fost îndeplinite, aceasta nu asigură în mod necesar o satisfacţie înaltă a clientului.
-
procedură
(3.4.5/ISO9000)
mod specificat de efectuare a unei activităţi sau a unui proces
NOTA 1 - Procedurile pot fi documentate sau nu. NOTA 2 - Atunci când o procedură este documentată, se utilizează frecvent termenul de procedură scrisă sau de procedură documentată. Documentul care conţine o procedură poate fi denumit ca document procedură.
Copyright © 2011 All Rights Reserved.
Design by J.Jester