• managementul calităţii

    (3.2.8/ISO9000)

    activităţi coordonate pentru a orienta şi a controla o organizaţie în ceea ce priveşte calitatea

    NOTA - în general orientarea şi controlul referitoare la calitate includ stabilirea politicii referitoare la calitate şi a obiectivelor calităţii, planificarea calităţii, controlul calităţii, asigurarea calităţii şi îmbunătăţirea calităţii
     
  • planificarea calităţii

    (3.2.9/ISO9000)

    parte a managementului calităţii concentrată pe stabilirea obiectivelor calităţii şi care specifică procesele operaţionale necesare şi resursele aferente pentru a îndeplini obiectivele calităţii

    NOTA - Stabilirea planurilor calităţii poate fi parte a planificării calităţii.
     
  • furnizor

    (3.3.6/ISO9000)

    organizaţie sau persoană care furnizează un produs

    EXEMPLU - Producător, distribuitor, comerciant cu amănuntul sau vânzător al unui produs, sau furnizor al unui serviciu sau al unei informaţii. NOTA 1 - Un furnizor poate fi din interiorul sau din exteriorul organizaţiei. NOTA 2 - în situaţii contractuale furnizorul este denumit uneori contractant.
     

Vă rugăm introduceți adresa de email asociată cu contul de utilizator. Numele de utilizator vă va fi trimis pe această adresă.